Powered By Blogger

22 Ekim 2011 Cumartesi

Miley'le Kısa Röportaj !



Bir erkekte neler ararsın ?

Miley: Standartlarım yüksektir. Babam her kızın standartları yüksek olmalı der çok geleneksel bir aile yapamız var. Birlikteyken çok iyi zaman geçiririz, çok eğleniriz Annemle Babamla hep şakalaşırız. Ancak korumaya çalıstığmız bir mesafe hep vardır. Herkes Birbirine saygı gösterir En çok da çoçuklar büyüklerine saygılıdırlar. Erkek Arkadaşımın da böyle olmasını isterim (Liam) kesinlikle çok sayglılı biri.

Arkadas Tanımın Nedir ?

 Miley: Gerçek arkadas iyi günde kötü günde yanında olur Hayatın Pozitif yanları kadar negatif yanlarıda da çok fazla.
Bazen insan bunları tek basına atlatacak kadar güclü olamıyor O anlarda ailenden çok arkadaslarına açılmak istiyosun, çünkü seninle aynı dilde konusanlar arkadaslarındadır Arkadaslar Kötü anlarında orada olmak ve her söylediğini dinlemek çok önemli ayrıca yargılamadan, elestirmeden dinleyen kişi en iyi arkadastır bence.


♥
Neye Sahip Olsan gerçekten Mutlu olurdun ?

Miley: Ben Dünyayı değistirmek istiyorum sevgiyi yaymak herkesin gülmesini sağlamak benden küçükleri ve yaşıtlarımı mutlu görmek büyüklerin onurlu yasadığını bilmek istiyorum Küçük Bir melek değilim.♥ Belki ama bunları istiyorum Dünyayı değistirebilseydim çok mutlu oldurdum.

Dısarı çıkmak istediğinde seni rahatlatan mekanlar hangileri ?


Miley:Bir plaj, Bir dağ evi, bir çiflik bunlar olabilir iste !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder