Powered By Blogger

22 Ekim 2011 Cumartesi

#CyrusFacts [#CyrusGerçekleri]



#CyrusFacts;
Miley Cyrus geçen sene Nick Jonas'a doğum günü hediyesi olarak bisiklet almış ve Nick boş zamanlarında o bisikletle vakit geçirmeyi seviyor ! o.O

#CyrusFacts;
Cody Simpson: “8 yaşımdan beri Miley Cyrus’a aşığım.” ! o.O

#CyrusFacts;
Taylor Lautner, Miley'yi çok beğeniyormuş ! o.O

#CyrusFacts;
"PEMBE sadece bir renk değildir bir yaşam biçimidir." demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Katy Perry harika ! Çok tatlı ve o farklı, böyle devam etmeli."
demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Kendime kıyafet aldıktan sonra torbaları yere bırakıp dinleniyorum.Bir keresinde orada unutmuştum." demiş ! o.O


#CyrusFacts;
"Evde bazen parmaklariımı yatağımın kenarına çarpıyorum,o zaman sanki patlıyormuş gibi cığlık atıyorum.Hatta bir keresinde küçük kardeşim bir şey olduğunu sanıp elindeki bardaklari kırmıştı." demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Televizyon açıkken şarkı yazdığım oluyor,mesela televizyonda gitme diyorsa ben oraya gitme yazıyorum, çok komik oluyor !" demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Ara sıra şarkı yazıyorum ama siz bunları duymuyorsunuz !" demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Kitap okumak bana mutluluk veriyor, bazen okumak hiç istemiyorum,bazense bırakamıyorum !" demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Ben büyüyüp kendi hayalimi yaşadığım için kötü kızım." demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Kendi filmlerimi izlediğim zamanlar utandığım oluyor ama kardeşim benimle dalga geçercesine gülüyor !" demiş ! o.O




#CyrusFacts;
Miley Cyrus: "Küçükken annem bana her zaman kızardı.Çünkü koltukların üstüne çıkıp yastıkları yerden almaya çalışırdım."

#CyrusFacts;
Miley Cyrus: "Heyecanlandığım zamanlarda uykum geliyor."

#CyrusFacts;
"Justin'in Mistletoe şarkısına söylenecek bir şey yok gerçekten harika."demiş ! o.O

#CyrusFacts;
Zendaya Coleman; "Miley Cyrus her şeyiyle benim idolüm, o kesinlikle mükemmel biri." demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Giyimime önem veririm. Çünkü bende sokakta güzel giyinen kadınları kıskanırım."

#CyrusFacts;
"Bence gerçek arkadaş, ihtiyaç duyduğunuzda yanınıza koşan ver her anlattığınızı dinleyen kişidir." demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Belki çocuklara iyi biri örnek değilim ama ben kendi hayatımı yaşamalıyım." demiş ! o.O




#CyrusFacts;
"Bence benim babam diğer babalardan daha havalı. O hala 17 yaşındaymış gibi davranıyor” demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Kardeşim beni deli ediyor, özel hayatımın olduğunu hala anlamak istemiyor !" demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"En yakın arkadaşlar birbirini her zaman korur ama küçükken hiç en iyi arkadaşım yoktu." demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Mutlu olduğum zaman kimse beni üzemez çünkü mutluluk her zaman gelmez." demiş ! o.O

#CyrusFacts;
"Miley Cyrus: Hayranlarımın benim için çıldırdıklarını görünce bende onlar için çıldırıyorum." demiş ! o.O
Asla asla ve asla başka sayfada görmek istemiyorum ! Ben "#CyrusFact"'leri İngilizce sayfalardan çevirip sizlere sunuyorum & çok emek veriyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder