Powered By Blogger

17 Aralık 2011 Cumartesi

O Kek Sadece Bir Şakaydı ! :)



" O kek sadece bir şakaydı !"
Geçtiğimiz günlerde, genç şarkıcı Miley Cyrus kendisi için düzenlenen doğum günü partisinde uyuşturucu kullandığını itiraf etmiş ve yakın arkadaşı Kelly Osbourne tarafından kendisine marijuanalı kek hediye edilmişti. Fakat bu hediye Miley'nin hayranlarını çok sinirlendirmişe benziyor. Çünkü güzel şarkıcının hayranları, twitter üzerinden Ozbourne'a hakaret dolu mesajlar atıyorlar. Bu gelişmeleri üzülerek takip eden Miley , kendi twitter hesabından hayranlarını azarlayan bir mesaj yayınladı.

Mesajda söz konusu kekin sadece şaka maksatlı kendisine verildiğini söyleyen şarkıcı; " Lütfen arkadaşımın sayfasına hakaret dolu sözler yazmayı bırakın. " yazarak hayranlarına kızgınlığını dile getirdi.

Osbourne da twitter hesabından konu ile ilgili bir açıkla yaparak yazılanlara cevap verdi. Mesajda; " Bir şeyi açıklığa kavuşturalım. O gece söylenenler ve o kek sadece şakaydı " dedi.

3 yorum:

  1. blogunuz çok işime yarıyor.Muazzam bilgiler var.Yanlız bu bilgiler facebook'a saldırmış durumda.Biraz Ç-almışlar sanırım.Neyse.Ne zmn yeni paylaşım yapıcaksınız? bide facebook sayfanız görüntülenemiyor.Kapattınız mı? Byess <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bu kadar geç cevap verebildiğim için çok özür dilerim. :( Söylediğin güzel şeyler beni çok mutlu etti canım. :) Çalma konusuna gelince; çalma diye diye dilimde tüy bitti ama insanlar işte laf dinletemezsin. :) Sayfayı kapatmadık aksine çalındı. :/ Yeni paylaşımlara başlamayı düşünmemiştim, ama düşünebilirim. :) Takipçilerimin az olduğunu düşünüyorum açıkçası. :( Neyse güzel yorumun için teşekkürler tatlım. :) <3

      Sil
  2. HEHEHEHE O MİNİK YAZAR BENİM.Bende yeni bir Miley Cyrus hesabı açtım.Evet,doğru söylüyorsun.İnsanlar dinlemiyor :/ evet bence yapmalısın yeni paylaşımlar,gerçekten çok güzel blogun.Bende çok koyu bir smiler oldum :) O Minik yazar hesabımdan başka hesap kurdum :D Sayfanın çalınmasına çok üzüldüm :'( gerçekten kötü bişey :/ Neyse gerçekten hiç önemli değil <3

    YanıtlaSil