Powered By Blogger

8 Ekim 2011 Cumartesi

Miley'den özlü sözler ! :)) ♥




- Miley Cyrus: Ağlamak bazen çok iyi geliyor ! Ağladığım zamanlar bazen beni kendime getiriyor.Bazen en ufak bir şeye bile ağlıyorum,bazen ağlamam gereken şeylere ağlamıyorum !

- Miley Cyrus: "Özgür kalamayacak kadar aptalsan sende bir hata vardır."

- Miley Cyrus: "Saçımın çekilmesinden nefret ediyorum ama kardeşim bunu hep yapıyor!"

- Miley Cyrus: "Herkes hata yapabilir ama önemli olan o hatayı düzeltmeye çalışmaktır,o kişiyi affetmekten sonra ikilemek degil."

- Miley Cyrus: "Güvenimi sarsan kişilere 2. şansı vermem."

*Ç*alma !

7 yorum:

  1. aşkım bnm yaa sana olurum yaa senin için neleri vermezdim ki.

    YanıtlaSil
  2. ama çok tatlıı <3

    YanıtlaSil
  3. yerim yaa çok tatlı iyiki ideolumsn cyrus seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  4. Aşkım benim ya Miley'imin kalbine aşığııım

    YanıtlaSil
  5. Aşkımmm ne güzel söylemiş

    YanıtlaSil